My 29th B-day 👑

 

 
 
Jag hade firat min födelsedag i 4 dagar innan jag faktiskt fyllde Ă„r eftersom jag försökte fira med alla nĂ€r de hann och alla kunde vid olika dagar och tider. Men pĂ„ min faktiska födelsedag vaknade jag upp klockan 07.00 pĂ„ morgonen av att min kille och lille Nemo höll i en tĂ„rta med ljus pĂ„ och sjöng för mig. Det var sĂ„ himla mysigt, ingen har gjort sĂ„ för mig innan. ♄
 
Och resten av dagen fick jag tid för mig sjĂ€lv att vila ut mig och pyssla om mig sjĂ€lv. Och sen framĂ„t eftermiddagen mötte jag upp min kille i stan och han tog mig pĂ„ en shopping tur. Jag fick följa med till Albrekts Guld och vĂ€lja ut min egen present. Eftersom jag hade lite beslut Ă„ngest över örhĂ€ngen och halsbandet, fick jag faktiskt ta bĂ„da. Hur sött Ă€r inte det!? ♄ Jag Ă€lskar verkligen bĂ„da smycken, de Ă€r sĂ„ fina. 
 
 
// I have been celebrating my birthday for 4 days before it actually was my birthday because I tried to celebrate with everyone at the time when they were able to meet up. But on my actual birthday I woke up at 07.00 in the morning when my boyfriend and little Nemo were standing next to the bed with a cake in their hands and sang for me. It was so cozy, no one has ever done something like that for me before. ♄
 
And for the rest of the day I was able to take some time for myself and relax. And by the afternoon I met up my boyfriend in the town where he took me out shopping. I got to go to Albrekt Guld and choose my own gift. I got both a pair of earings and the necklace because I had such a hard time deciding which one to choose. How cute is that?! ♄ I really love both of them, they are so pretty. 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: