Birthday Dinner - With My Family

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(pictures; private)
 
 
Dagen innan min 29:e födelsedag kunde jag samla ihop hela min familj så att vi kunde fira mig tillsammans. ♥ Jag bjöd de på en lyx buffé bestående av allas våra favoriter, och jag passade på att göra min egen tårta dessutom. Den blev visserligen inte så fin som jag hade hoppats, men den var verkligen jätte god. Och maten lika så. 
 
Halva dagen gick åt förberedelserna, men det blev en riktigt mysig middag och kväll med familjen. Vi njöt av maten och hjälptes åt med dukningen. Det var mycket kärlek och glädje. Och mot slutet på kvällen fick jag riktigt fina presenter. Jag kan inte vara mer tacksam. Jag har en sådan fin familj. ♥ Älskar de alla otroligt mycket. 
 
 
// Day before my 29th birthday, was the only time I could gather my whole family to celebrate me together. ♥ I prepaired a luxury buffé dinner, that had all of our favorites, and I did manage to make my own cake as well. It didn't turn out as pretty as I would have wanted it to be, but it really was delicious. And so was the food. 
 
Half of the day went into prepairing everything, but it turned out to be a really cozy dinner and evening with my family. We enjoyed the food and helped eachother with the dishes. There was a lof of love and joy in the air and by the end of the evening I got some really nice gifts. I have such an amazing family. ♥ I love them all so incredibly much.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: