Sleepy baby. 😍

 

 

 

 

 
 
Torsdag. Min enda lediga dag denna veckan och jag kan inte tĂ€nka mig nĂ„gon bĂ€ttre att spendera min tid med. Medan jag storstĂ€dar hemma pĂ„ min lediga dag, passar lilleman pĂ„ att mysa ner sig och sova. Han Ă€lskar att gosa ner sig under en varm filt eller tĂ€cke, och att krypa upp nĂ€r det blir för varmt sen. Men eftersom han Ă€r sĂ„ fin nĂ€r han sover, blir jag sĂ„ himla distraherad frĂ„n mina sysslor. Han Ă€r mitt liv. ♄
 
 
// Thursday. My only day off this week and I can't imagine spending it with anyone better than this little guy. While I spend the day cleaning, he is getting cozy and sleeping. He loves to cuddle down under a warm blankett, and to crawl back upp again when it gets too hot. But he is so cute when he sleeps and it is so distracting when I am trying to do something productive. He is my life. ♄
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: