New car. 🚘

 

 

 
 
Tisdag 3/10. Det var ganska spontant som jag veckan innan gick in till nÄgra olika bilhandlare och började titta pÄ nya bilar och till slut hamnade inne pÄ VolksWagen dÀr jag blev lite smÄtt förÀlskad i denna pÀrlan. MÄlet var att jag skulle köpa en begagnad bil i samma prisklass som min gamla bil, men mina krav ledde mig ÀndÄ till slut till en helt sprillans ny bil som jag inte kunde motstÄ. 
 
Denna bilen Àr sneppet större Àn min förra, har fler anvÀndbara funktioner och det finns mer bagage utrymme dÀr min lilla vovve har gott om plats för sin bur. FÀrgen Àr, som pÄ min förra bil, vit eftersom jag tycker att det Àr bÄde klassiskt och stilrent. Den Àr piggare och har fler hÀstkrafter sÄ den Àr lite mera rolig att köra. Och jag Àr sÄ glad att jag kunde unna mig nÄgot sÄdant. Jag jobbar hÄrt, jobbar nÀstan halvt ihjÀl mig ibland, och det Àr skönt nÀr jag kan se att allt mitt hÄrda slit Àr vÀrt nÄgot. SÄ grattis till mig och min nya fina bil. :)
 
 
// Tuesday 3/10. The week prior, I got a little spontanious and went to a few different car dealers to look for a new car and eventually ended up at VolksWagen where I kind of fell in love with this little car. The goal was to purchase a used car in the same price range as my old car, but my demands and needs lead me to a brand new car that I just could not resist. 
 
This car is a tad bigger than my previous one, it has many more useful functions to it and there is a lot more luggage space where my little doggy has enough room for his cage. The color is, just like my previous car, white because I find it both classic and clean. It has more horsepower and it is a little more fun to drive. And I am so happy that I am able to buy something like this for myself. I work hard, almost to the point of hitting the wall, and it is so nice to see that all of my hard work is worth something. So congratulations to me and my brand new, beautiful car. :) 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: