Restaurang Portofino

 

 

 

 

(min lilla vovve fick mat han också.  //my little puppy was served some food aswell.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Jag älskar verkligen att gå på restaurang och bli lite bortskämd ibland med god mat, trevligt sällskap. Jag älskar ännu mer att gå till restauranger som inte bara har god mat och trevlig personal, utan även tillåter hundar inomhus. Min lilla vovve är mitt barn, min bebis, och han är lika viktig för mig som någon annan anser att deras människobarn är för de. Och jag känner verkligen att mitt barn ska vara lika välkommet på alla ställen som andras oavsett vilken art de tillhör. Att de dessutom serverar honom med mat och vatten smälter mitt hjärta. Han är så värd att bli lite ompysslad han också! ♥
 
Portofino är en fantastiskt mysig restaurang, den känns hemma fast bättre och maten är så mycket godare än vad man någonsin kan tro. Jag har nu varit där två gånger (båda gångerna med min vovve) och jag kommer definitivt att återvända. 
 
 
Betyg:
  • Standard - 8/10
  • Atmosfär - 9/10
  • Service - 10/10
  • Mat - 10/10
  • Skulle jag återvända? - Ja/Nej/Kanske
 
 
// I really love to go to a restaurant every now and then and be a little spoiled with good food and good company. But the thing I love even more is to go to a restaurant that does not only serve good food and has very nice staff, but also allowed dogs to come inside. My little doggy is my child, my baby, and he is just as important to me as anyone else thinks that their human baby is to them. And I really feel that my baby should be just as welcome everywhere as everyone elses no matter what species they may be. The fact that he also got served with food and water just melts my heart. He deserves to be pampered a little bit! ♥
 
Portofino is an amazing restaurant, where you feel at home but better and the food is unexpectedly delicious. I have been there two times by now (both times with my doggy) and I will definetly go back again. 
 
My grade:
  • Standard - 8/10
  • Atmosphere - 9/10
  • Service - 10/10
  • Food - 10/10
  • Would I go back? - Yes/No/Maybe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: