Pedikyr 💅

 

 

Att gÄ och göra pedikyr Àr en lyx som jag Àr vÀldigt förtjust i. Det Àr vÀldigt dyrt, (med tanke pÄ allt annat man skulle kunna spendera pengar pÄ istÀllet!), men det fÄr mig sÄ avslappnad och jag mÄr sÄ bra nÀr jag tar hand om mig sjÀlv. SÄ ibland kan jag inte lÄta bli att unna mig lite lyx i vardagen. Denna gÄngen valde jag mörkare rosa fÀrg, super lÀckert! 
 
 
// Pedicure is a luxury that I am very found of. It is quite expensive, (considering everything else the money could be spent on instead!), but it does make me relaxed and I feel so good when taking care of myself. Which means I can't resist bringing in that type of luxury in my everyday life. I chose a dark pink shade this time around and it looks so good! 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: