Nationell Klinisk Slutexamination

 
 
 
 
 
 
Äntligen, äntligen, äntligen... får jag fira lite att min slutexamination är över och att jag har klarat att tre delarna på första försöket! =) Wooohooo! Visserligen är utbildningen inte över ännu och jag har en hel del arbeten, seminarier och praktiska delar kvar innan jag är officiellt färdig, men detta var en stor del av slutet på denna utbildningen och det är så skönt att ha det bakom mig. 
 
Jag passade på att bjuda min familj på lite god plockmat och fira tillsammans med de. Det var riktigt gott och trevligt att få känna mig stolt och glad över mig själv en stund. 
 
// Finally, finally, finally... I get to celebrate that my final exams are over and that I passed all three parts on the first try! =) Wooohooo! My school is not over yet and I do have some work, seminairs and practical parts left to do before I am oficially done, but this was a big part of the end of this education and it feels so nice to have this behind me.
 
I made sure to invite my family for some food to celebrate together with them. It was delicious and nice for me to feel proud and happy over my accomplishment.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: