Lamborghini Experience

 
 
 
 
 
Förra året fick jag en fantastisk födelsedags present från killen som jag träffar, men det var först i år som jag hade tid och möjlighet att boka denna upplevelsen. Detta är en dröm som har gått i uppfyllelse för mig. Jag är helt besatt av Lamborghini bilar. De är de vackraste bilarna jag någonsin har sett och jag är så glad att jag fick denna möjligheten att få köra och njuta av en. 
 
Den är snabb, bekväm och helt underbar. Den respekten man får ute på vägen när man sitter i en sådan här bil är otrolig. Varje cell i min kropp skrek av adrenalinkick och glädje (och rädsla för att skada bilen på något sätt!). Denna bilen är en helt egen vetenskap. Den är svår att köra, har en hård ratt och man måste fokusera och leda den rätt. Men vilken dröm. Vilken skönhet. Älskar du bilar?! Ta chansen och kör denna! Jag önskar att den vore min! 
 
Min upplevelse fick jag från Gr8experience (och nej jag är inte sponsrad, det var som sagt en födelsedagspresent!) och för er som är intresserade gå in där och kika om detta är något för er. Jag vill definitivt göra om detta igen! 
 
 
// Last year I got a fantastic birthday gift from the guy I am seeing, but it was this year that I had the time and possibility to book this experience. This is dream come true for me. I am completely obsessed with Lamborghini cars. They are the most beautiful cars I have ever seen and I am so happy that I got this opportunity to both drive and enjoy one. 
 
It is a fast, comfortable and completely wonderful car. The amount of respect given to me on the road when I was driving this car amazed me. Every cell in my body was screaming of adrenalinrush and happiness (and fear of maybe causing some damage to the car!). This car is a science of its own. It is difficult to drive, has a hard stearingwheel and you have to really be focused to lead it right. But what a dream. What a beauty. Do you love cars?! Take the chance to drive this one! I wish it was mine! 
 
I got my experience from Gr8experience (and no I am not sponsored, it was a birthday gift) och for you that are interested go in there and check out if it is something for you. I most definetly want to do this again! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: