I have the most amazing family! ❤

Jag blev helt överväldig av alla presenter som min familj hade förberett efter min examen!
 
Jag fick ett vacker smycke från min mamma, med min månadssten safir.
 
Alkoholfri bubbel och en massa choklad fanns med bland presenterna.
 
Te, koppar, ljus... Presentkort på NK. Jag är evigt tacksam! 
 
Och dessa ljuvliga orkidéer! Hur vackra är inte de?! 
 
 
 
 
Jag finner inga ord. Min familj är verkligen fantastisk. Jag hade redan fått en bukett blommor och en ask choklad på min examens ceremoni och jag är mer än tacksam för det, så jag hade verkligen inte förväntat mig mer än så! Men när jag kom till de dagen efter blev så överraskad över allt som de hade planerat ihop. De är helt underbara och jag älskar de så mycket! Jag kan inte i ord uttrycka min tacksamhet, för att de hade verkligen inte behövt ge mig något alls. Bara deras kärlek och stöd ger mig livs glädje, och detta är bara ännu ett bevis på hur fina människor de är. <3
 
 
// I am left spechless. My family is truly amazing. I had already received a bouqet of flowers and a box of chocolate on the day of my graduation ceremony and I am more than thanful for that, so I really did not expect more than that! But when I came home to my family the day after I was in for a surprise over everything that they had planned. They are so wonderful and I love them all so so much! I can not express how grateful I am, because they really did not have to give me anything at all. Their love and support give me joy in my life, and this is just another proof of how special and kind people they are. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: