Graduation Dinner With Family ❣

 
 
 
 
 
 
Efter min examen förberedde min familj en stor lunch till mig. Pappa grillade, dagen till ära, och vi hade en mysig och jätte god lunch alla tillsammans. Till efterrätt hade mamma förberett en massa goda bakelser. Jag känner mig så lycklig som har en sådan underbar familj som skämmer bort mig så mycket. Jag är tacksam och det var en jätte fin gest för att fira min examen! ♥
 
 
// After my graduation, my family prepared a big lunch för me. My dad barbecued and we had a cozy and really delicious lunch together. For desert, my mom prepared a bunch of delicious pastries. I feel so lucky to have such a wonderful family that spoils me so much. I am so grateful and it was such a nice gesture to celebrate my graduation! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: