Days leading up to my graduation.

 
 
 
 
 
Den senaste veckan har varit en emotionell berg och dal bana. Jag har gått från seminarier och stress med att skriva de sista arbeten till att påbörja firandet inför slutet på alla dessa år som jag har spenderat på universitetet. I tisdags passade hela klassen på att anordna en klassfest med god fördrink och middag, för att återgå tillbaka till skolan i onsdags och ha de sista seminarierna. Och nu är det torsdag och imorgon är det dags för examen, så jag passar på att fira lite och förbereda på egen hand. <3
 
Jag är så lycklig. Jag är så lycklig att jag blir rädd att någon eller något ska ta denna lyckan ifrån mig. Jag är så stolt över mig själv och jag längtar efter att få min universitets examen! 
 
 
// This last week has been an emotional rollercoaster. I have been going from seminairs and stress of writing and handing in the last papers to starting the celebration of the end of all of these years that I have spent at the university. This past Tuesday the whole class cathered and threw a class party with a good drink and dinner, and then the Wednesday that followed we had the last seminairs. And now it is Thursday and tomorrow is finally time to graduate, so I am celebrating and prepairing for that a little bit on my own. <3
 
I am so happy. I am so happy and it scares me that someone or somthing will thake this happiness away from me. I am so proud of myself and I am longing for my diploma! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: