Sushi Eriksberg

 

 

 

 

Denna lilla restaurangen/take away är en av mina absoluta favorit när det gäller sushi. Bitarna är stora, servicen är snabb och priset är väldigt rimligt. För att inte tala om att läget är precis bredvid vattnet i en av de finaste delarna av Göteborg. Dessa två bilder visar två olika tillfällen när jag har varit där under samma vecka. Jag kan verkligen starkt rekommendera denna restaurangen till alla som gillar sushi. 

 

Betyg:
  • Standard - 7/10
  • Atmosfär - 7/10
  • Service - 7/10
  • Mat - 10/10
  • Skulle jag återvända? - Ja/Nej/Kanske
 
 
// This little restaurant/take away is one of my absolute favourite when it comes to sushi. The pieces are big, service is fast and prices are reasonable. The location is beautiful right next to the water in one of the nicest parts of Gothenburg. These two pictures are of two different occasions when I was there in the same week. I can really strongly recommend this restaurant to everyone who likes sushi. 
 
My grade:
  • Standard - 7/10
  • Atmosphere - 7/10
  • Service - 7/10
  • Food - 10/10
  • Would I go back? - Yes/No/Maybe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: