Project Polish 2016

 
 
 
Jag har precis filmat färdigt och håller på att ladda upp min video för Project Polish 2016 på min Youtube kanal. Under de senaste 2 åren har jag, efter att ha tittat på många youtubers inom Project Panning världen, verkligen börjat att fokusera på att använda upp den sminken och de skönhets som jag har hemma. Till dessa hör inte minst mina nagellack, som jag älskar men som jag också har spenderat pengar på för att kunna använda och inte för att de ska stå i ett skåp och se fina ut...
 
Därför är jag i en process där jag använder flitigt de saker som jag har köpt, men också försöker att helt använda upp vissa av de. Ovan kan ni se de nagellacken som är i mitt Project Polish för detta året just nu (och som har varit med från början av året).
 
För ett närmare titt på dessa kan ni kika in på min Youtube kanal (som är på engelska): 
 
 
// I just finished filming and am about to post a Project Polish 2016 video on my Youtube channel. During the past 2 years I have been, after watching many youtubers withing the Project Panning community, really started to focus on using up the make up  and cosmetics products that I have at home. And although I do love my nail polishes, I want to use them up because I did buy them to be able to use them and not for them to just sit in a cabinet and look pretty...
 
Because of that I find my self in a process where I am really trying to be good about using the stuff that I already own, and with that also trying to completely use up some of the products. In the pictures above you can see the nail polishes that are currently in my Project Polish 2016 (and which have been in the project as of the start of the year).
 
For a closer look at these nail polishes, you can go to my Youtube channel (which is in English):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: